Klachten

Klachten

Indien u niet tevreden bent of klachten heeft over de geleverde service en/of geleverde kaarten van kaartjescentrum.nl neem dan zo snel mogelijk, binnen 14 dagen contact op. Dit kan d.m.v. een bericht aan contact@kaartjescentrum.nl of door te bellen met 0485 47 15 64  (ma t/m vrij van 09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.00 uur). Vermeldt daarbij je naam, adres en telefoonnummer en indien bekend je ordernummer, zodat wij je klacht zo snel mogelijk kunnen beoordelen. Wij proberen uw klacht binnen 3 werkdagen op te lossen. Indien blijkt dat dit niet haalbaar is, dan ontvangt u hierover bericht. Kaartjescentrum.nl doet er alles aan om uw klacht snel en naar tevredenheid af te handelen.

Herroepen

Herroepen is niet mogelijk voor kaarten die door kaartjescentrum tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van u; Kaarten die al zijn ingedrukt met de door u opgegeven tekst, waarvoor u uw akkoord heeft gegeven. Dus met uitzondering van afwijkingen in de tekst t.o.v. de door u goedgekeurde zetproef